Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2016 19:00 - време е ...
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 1532 Коментари: 3 Гласове:
10

Последна промяна: 24.07.2016 19:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

        

                             image

                 

    Време е  за Революция ,хайде с нас ..

            има  нещо сбъркано  в този Свят

            и, това  не сме  ние  с вас
aз /


                https://youtu.be/w8KQmps-Sog

               Muse -  Uprising ….




       Параноята процъфтява,

PR излъчванията ще се възстановят,

те ще се опитат да ни пробутат дрога, която ще ни държи постоянно оглупели,

и ще се надяват, че никога няма да видим истината...

(затова елате!)

 

Още едно обещание, още веднъж засято,

още едни пакетирани лъжи, които да ни държат в плен на алчността,

и всичките зелени зони увити около умовете ни

и безкрайна червена лента, за да държат истината на сигурно.

(затова елате!)

 

Те няма да ни принудят,

те ще престанат да ни деградират,

те няма да ни контролират,

ние ще сме победители,

затова елате!

 

Постоянно сменящ се контрол на мисълта,

елате, нека революцията си каже думата.

Ако можехте да превключите ключа и да отворите вашето трето око

щяхте да видите, че ние никога не трябва да се страхуваме да умрем.

(затова елате!)
 

Вдигнете се и нека да си върнем силата,

време е дебелите котараци да получат инфаркт,

знаете, че тяхното време е към края си,

трябва да се обединим и да видим как се вдига флага ни.

(затова елате!)

 

Те няма да ни принудят,

те ще престанат да ни деградират,

те няма да ни контролират,

ние ще сме победители,

затова елате!

 

(Хей! Хей! Хей! Хей! Хей! Хей! Хей! Хей!
Хей! Хей! Хей! Хей! Хей! Хей! Хей! Хей!)

 

Те няма да ни принудят,

те ще престанат да ни деградират,

те няма да ни контролират,

ние ще сме победители,

затова елате!





Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - Hey you - Pink Floyd https://youtu.be/bLhH4tmR_GA
24.07.2016 19:08
БЪдете смели, дръзки...
и не се плашете...
Светът в в нашите ръце
сега ни гледат нашите деца...

Lyrics:
Hey you! Out there in the cold
Getting lonely, getting old, can you feel me?
Hey you! Standing in the aisles
With itchy feet and fading smiles, can you feel me?
Hey you! Don't help them to bury the light
Don't give in without a fight !
Hey you! Out there on your own
Sitting naked by the phone, would you touch me?
Hey you. your ear against the wall
Waiting for someone to call out would you touch me?
Hey you. you help me to carry the stone
Open your heart, I'm coming home
But it was only a fantasy
The wall was too high as you can see
No matter how he tried he could not break free
And the worms ate into his brain
Hey you! Out there on the road
Always doing what you're told, can you help me?
Hey you! Out there beyond the wall
Breaking bottles in the hall, can you help me?
Hey you.'t tell me there's no hope at all
Together we stand. we fall..
цитирай
2. milady - превода....
24.07.2016 19:30
Хей ти, зъзнещ на студа отвън.
Самотата те изяжда, остаряваш...
Можеш ли да ме усетиш?
Хей ти, насред черквата,
с треперещи крака и отмираща усмивка.
Можеш ли да ме усетиш?
Хей ти, не им помагай да погребат светлината.
Никога не се предавай без борба!

Хей ти, който си сам на този свят.
Седиш гол пред телефона.
Ще ме докоснеш ли?
Хей ти, с ухо долепено до стената.
Чакаш някой да извика името ти.
Ще ме докоснеш ли?
Хей ти, ще ми помогнеш ли да преместим камъка?
Отвори си душата, идвам си.

Но това бе просто илюзия.
Стената е твърде висока,
както виждаш.
Колкото и да се опитва,
той не успя да се освободи.
И червеите проядоха мозъка му.

Хей ти, стоящият на пътя.
Все правиш каквото ти кажат,
Помогни ми!
Хей ти, отвъд тази стена.
Чупещ бутилки на поразия.
Помогни ми!
Хей ти, не ми казвай, че няма надежда.
Заедно ще успеем, разделени - нямаме шанс...
цитирай
3. sestra - Ех, че хубаво, Юлия,
24.07.2016 20:57
оставила си се на благословените да ти говорят с музика и текст - точно, мила моя! Революциите са винаги вътре, а отвън е ЗАЕДНОТО, което е благословията. Сега Supermax - It Ain't Easy - с обич за теб!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1076501
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031